🇷🇸 Srbija,Novi Sad | Fitness &SPA Green Life

Kako je krenula sezona rođendana, tako sam i ja počela da razmišljam kako nekog iznenaditi na potpuno neobičan način. Ovog puta sam se odlučila za SPA dan, iako priznajem, nije mi to bila namera. Sasvim slučajno sam naišla na ponudu kupona na sajtu kupime.com i baš su mi privukli pažnju.

Svima nama je ponekad potreban beg od stvarnosti i svakodnevnog stresa i posla. Obično kad imamo takvu priliku ne iskoristimo je na pravi način, pa nas vrlo brzo sustigne stari osećaj umora. Moram priznati da se meni dešavaju ovakve situacije prilično često, ali zapravo ja sam ta koja je odabrala pogrešan način opuštanja i iskorištavanja slobodnog vremena. Zbog toga vam ja danas pričam o najboljem načinu za opuštanje i ulaganje vašeg novca.

SPA kompleks se sastoji iz đakuzija, 2 tople relax ležaljke, parnog kupatila, saune i toplih i hladnih kontrasnih tuševi. Takođe, postoji i veliki televizor koji gleda na đakuzi, međutim mi smo upalili radio na istom i uživali u muzici.
Ležaljke koje izgledaju apsolutno neudobno, zapravo su nas oduševile komforom i tom funkcijom zagrevanja. S druge strane, jedino što nam se nije dopalo je parno kupatilo, ali to je više stvar da li podnosite toliku količinu pare i zagušljivosti. 🤭

Cena preko kupona i navedenog sajta za 2 osobe bila je 1.500 dinara.

2 sata boravka u kompleksu za SPA bilo je dovoljno da se preispitam zašto ranije nisam uplatila ništa slično, pa makar za samu sebe. Totalno opuštanje je zagarantovano, jer sama atmosfera vam nalaže da budete prisutni u trenutku i da uživate. Prigušena svetla i muzika, savršen enterijer i svi sadržaji koji su samo vama na raspolaganju naredna 2 sata kao da su se udružili da vas nauče šta je to uživanje.
Kada smo se vratili u “stvarnost” po isteku 2 sata, osećaj je bio fenomenalan. Potpuni zen osećaj, kada vam je sve potaman, ne želite da povisite glas, niiti stresno da reagujete.

Da vam ne bih previše otkrila ovde se zaustavljam i nadam se da ću vas motivisati da razmislite o boljem organizovanju slobodnog vremena. A za sve moje studente, ovo bi bio odličan način za oporavak/nagradu nakon ispitnog roka. U svakom slučaju, znam da će meni biti odlična motivacija za učenje tokom predstojećeg ispitnog roka! 🙂

Leave a comment