Saveti za oporavak kože posle zime

Proleće je zvanično došlo, a vaša koža nema takav osećaj? Nekad, ma koliko god se negovali tokom zime, ispostavi se da to ipak nije bilo dovoljno. Sve to u kombinaciji sa prelaskom u potpuno suprotno godišnje doba može prouzrokovati mini haos na licu. Ako ste kao i ja imali slično iskustvo, sigurna sam da će vam moji saveti makar malo pomoći!

Prvi i osnovni korak koji bih izdvojila je PILING. Sigurna sam da znate njegovu svrhu i funkciju, ali do sada zasigurno mogu reci: nigde nisam pročitala o čemu moramo voditi računa prilikom pilingovanja.
Piling tela i lica se u mnogome razlikuje. Telo (ukoliko nemate osetljivu kožu) možete pilingovati malo jačim pilingom, time ćete skinuti mrtvu kožu i podstaći cirkulaciju. Međutim, ni u kom slučaju ne bih vam preporučila da isti piling koristite i za licu. Koža lica svih nas je drugačija od kože tela i zahteva blažu i nežniju varijantu pilinga. Zašto?
Zato što korištenje grubog pilinga u kontinuitetu može izazvati crvenilo i pojavu komedona. Komedoni predstavljaju malu grupu akni koje se formiraju na određenom mestu, boje kože su, nisu upaljeni, ali se itekako mogu opipati i videti. Upravo to se desilo meni, jer nisam vodila računa o jačini pilinga i tako sam mučila lice misleći “što ja to jače, to će se bolje očistiti”. Međutim, desilo se potpuno suprotno. Zbog toga je bitno imati na umu da prilikom pilinga morate biti nežni, jer možete izazvati potpuno suprotnu reakciju – utisnuti mrtve ćelije u kožu, čime onemogućavate obnavljanje kože i izlažete se mogućnosti stvaranja komedona.

Drugi korak je pružanje osveženja pilingovanoj koži. Pod tim podrazumevam stavljanje hidratantne kreme, mleka za telo ili ulja, u zavisnosti od toga šta vama prija i odgovara. Ovo je jako bitan korak koji ne bi trebalo da preskačete, jer pilingom uzdrmanoj koži trebate pružiti umirenje!
Takođe, ne moraju to biti skupi proizvodi koje trenutno svi reklamiraju. Dovoljno je samo da vama pomažu i da se vama dopadaju!

Treći korak je na vama da otkrijete 😀 Salim se, aaali na neki način i jeste tako. Stvorite neku svoju dnevnu rutinu sa proizvodima koji vama rade i služe! Svi mi imamo različitu kožu i uskladu s tim treba da joj se posvetimo. Ja mučim muku sa kombinovanom kožom i moj savet je: upravo tako i pristupite nezi – kombinovanjem.

I za kraj: budite svesni signala koje vam koža daje. Odreagujte na iste i nemojte zaboraviti da je svaka rutina podložna izmenama s vremena na vreme.

Do sledećeg čitanja,

uživajte u proleću! ❤

Leave a comment